Przewodnik po Anulacjach

Krótki przewodnik krok po kroku co zrobić, żeby kupić lub sprzedać anulacje.

1. Znajdź interesującą Cię anulacje.

2. Aby kupić wybraną anulację skontaktuj się z jej właścicielem  poprzez formularz kontaktowy lub przy użyciu jego danych kontaktowych.

3. Właściciel anulacji powinien skontaktować się z hotelem/biurem podróży/linią lotniczą i dokonać zmiany nazwiska na swojej rezerwacji. 

4. Właściciel anulacji prześle Tobie zmienione potwierdzenie rezerwacji. Ważne, aby potwierdzenie rezerwacji było oryginalnym potwierdzeniem z hotelu/biura podróży/lini lotniczej. Zapoznaj się z warunkami rezerwacji.

5. Skontaktuj się z hotelem/biurem podroży/linią lotniczą i upewnij się, że biuro podróży posiada rezerwacje na Twoje nazwisko. Potwierdź zgodność warunków rezerwacji, z tymi jakie masz na potwierdzeniu.

6. Jeśli wszystko jest OK, zapłać właścicielowi anulacji.  Od tego momentu to jest Twoja rezerwacja i Ciebie obowiązują jej warunki.

1. Przejdź do zakładki "DODAJ ANULACJE". Zapraszamy do wcześniejszej rejestracji. Dzięki temu będziesz mógł/a zarządzać swoją anulacją (edytować i usuwać).

2. Wypełnij formualrz dodania nowej anulacji:

- pamiętaj, żeby wypełnić wszystkie wymagane pola (oznaczone gwiazdką " * "),

- pole "Lokalizacja" zawiera tylko wybrane lokalizacje. Jeżeli posiadasz rezerwację w innym mieście niż dostępne w polu "Lokalizacja", możesz je wprowadzić w polu "Adres",

- jeżeli chcesz opisać hotel, wycieczkę lub przelot, których posiadasz rezerwację, wypełnij pole "Opis"

- cena Twojej anulacji powinna zawierać się w przedziale 0-99999 zł oraz powinna być niższa niż cena, jaką zapłaciłeś/aś za rezerwację,

- aby uatrakcyjnić swoją anulacje dodaj zdjęcia hotelu/ośrodka wypoczynkowego! (możesz dodać do 3 zdjęć)pamiętaj, aby wypełnić wszystkie wymagane pola. Im więcej informacji na temat swojej rezerwacji zawrzesz tym masz większe szanse na - szybkie odzyskanie Swoich pieniędzy. 

3. Kupujący skontaktuje się z Tobą poprzez system Anulacje.pl lub bezpośrednio.

4. Skontaktuj się z hotelem/biurem podroży/linią lotniczą i zmień nazwisko na swojej rezerwacji na nazwisko Kupującego. Hotel/biuro podróży/linia lotnicza prześle Ci zmienione potwierdzenie rezerwacji.

5. Prześlij otrzymane potwierdzenie Kupującemu.

6. Upewnij się, że Kupujący zapłacił. 

  

 

FAQ

 Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

NIE! Rejestracja nie jest wymagana. Jest ona natomiast niezbędna do zarządzania swoimi ogłoszeniami (edycja, publikowanie, itp).
NIE! Korzystanie z Anulacje.pl jest całkowicie darmowe.
NIE! Wystawienie anulacji jest darmowe.
NIE! Anulacje.pl jest jedynie miejscem publikowania swoich ogłoszeń. Za poprawność transakcji odpowiadają zainteresowani użytkownicy.
Anulacja wygaśnie w dniu określonym przez publikującego jako pierwszy dzień pobytu, w przypadku anulacji wakacji i hotelu, lub dzień wylotu, w przypadku anulacji biletu lotniczego. 
NIE! Zalogowania wymaga jedynie wystawienie oferty oraz ukazanie danych kontaktowych pozostawionych przez użytkownika publikującego anulacje. Kontakt z właścicielem anulacji poprzez formularz kontaktowy nie wymaga logowania.
Dodatkowych informacji na temat opublikowanej Anulacji oraz warunków jej sprzedaży udziela wyłącznie Użytkownik publikujący. Jego dane kontakowe widoczne są w widoku szczegółówych konkretnej anulacji.

Transakcja zależy od zainteresowanych Użytkowników (sprzedający i kupujący). Od publikującego użytkownika zależy wybór kontrahenta. 
NIE! Serwis Anulacje.pl nie jest platformą transakcyjną, a jedynie miejscem publikacji ogłoszeń sprzedaży rezerwacji. Warunki transakcji zależą od zainteresowanych użytkowników. 
 

Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas.